hangar 18

Alltid trevligt med sovmorgon.
Tog 11 bussen, dock kom jag försent en kvart till svenskan.. och den lektionen är bara 40minuter. Bad girl. Det var iallafall min första och sista lektion idag.. så jag kunde ta 12.45 bussen hem, chillz!

Idag har jag fått post (får folk i min ålder post?).
 Men jag ska öppna det senare, hålla spänningen vid liv så att säga.
Har massa saker som måste göras, eller som skulle behövas.

1. Klippa mig. Verkligen KLIPPA mig. Det är slitet och asfult
2. Gärna en blondering på det
3. Köpa byxor, kan någon följa med till örebro eller norrköping eller nått?
4. MÅSTE köpa nya basplagg
5. sola "höhö"

Jobbigt att jag inte vill lägga ut några pengar, för då kommer jag inte ha råd med london om 6 veckor.
Jag är lika kluven som mina hårtoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0