free fall

Bloggen är fortfarande ofixad och ful, men Pontus SKA ta tag i det.

Jag är ensam och uttråkad, att redigera bilder blir ganska segt efter ett tag.

Försökte ringa hit mitt gull förut, men han var tydligen för trött och jag orkar inte pallra mig in till staden heller. Missnöje. Tur att mamma är söt. Hon gav mig vin.

Ska misströsta hela kvällen med vin. Vin och brieost.

Tänker misströsta över mitt möte med idrottsläraren nästa vecka också, det ger mig magont och jag känner bara för att vara hemma och inte gå till skolan alls. Känner mig ganska stressad av den här situationen, men hoppas att den löser sig till det bästa.


Hade det trevligt igår hos Jossan. Speciellt när vi fick John att äta Body Butter.

Och nu längtar jag mer än någonsin tills jag fyller 18, kommer bli en trevlig krogvecka med tanke på hur många som ska dra med mig ut :)


Nu ska jag jämföra priser, sen ringa sandra och fråga om hon vill komma över en stund.


/M.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Också problem med idrotten? xD

2008-02-10 @ 16:45:02
URL: http://sellmecandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0