fjortis_90

Jag vet det. Jag bara vet att jag kommer stå som en liten fjortis på konserten på torsdag. Och det kommer blir pinsamt. Men jag kände det redan på kent, man blir så lycklig! Jag kommer gråta på HIM. Och det är ju skämmigt as hell. Har alltid tänkt att folk är töntiga när dom gråter på konserter, men när jag lyssnade på HIM förut så slog det mig att jag också antagligen kommer stå där rödgråten och töntig. Om de spelar dom gamla låtarna riktigt väl så kommer jag gråta gärnet. Speciellt på Join me. EEEHE

Setlist:
Passions Killing Floor
Wicked Game
BABL
Wings of a Butterfly
Kiss of Dawn
Vampire Heart
Poison Girl
Dead Lover's Lane
Join Me
Your Sweet 666
Sleepwalking Past Hope
Right Here in My Arms
Soul on Fire
Killing Loneliness
Bleed Well
It's All Tears
Funeral of Hearts

Encore:
Sacrament
Razorblade Romance

Hoppas det inte blir någon fulgråt.
Jag vill vara snygg

There are things you should know
The distance between us seems to grow
But you're holding on strong
And oh, how hard it is to let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0