ett problem

Nu vet jag vad jag glömde berätta om HIMkonserten! Jag fick en vattenflaska av en schysst scenarbetare, en underbar människa. Jag var så uttorkad att jag nästan sögs inåt i kroppen, var så torr i munnen att tungan liksom fastnade i gommen. Så kommer det en UNDERBAR scenarbetare med röd tröja, som jag ber hämta vatten åt mig. OCH han gör det! VILKEN KILLE! Okej att vattenflaskan bara låg 2 meter från honom. MEN TACK!

Nu ska jag bara lösa problemet med vattenflaskan. Den är inte tom, det finns ganska mycket vatten kvar. Ska jag hälla ut innehållet för att slippa risken för mögel, alltså hälla ut vattnet (HIMvattnet!) och låta alla mina fina minnen med scenarbetaren flyta med? Eller ska jag spara vattnet, skaffa mögelodling och aldrig kunna använda flaskan? knepigt..

Min buss går om en timme. Ska hinna duscha, packa, ringa, sminkas och lösa problemet. Haft hela dagen på mig, och nu blir det lite stressigt..

Kommentarer
Postat av: ö

det är sånt som dom gör, det är det dom är till för

2008-02-22 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0