...

Nu har jag ätit min sallad. Fick iallafall fetaost till, nammi på det!
Förut när jag var med pappa på ICA och handlade satt det två blonda, överdrivet sminkade (tänk er vitt hår, oranga ansikten och LILA läppar) vid barstolarna. De satt där under hela tiden vi var där och bara såg "coola" ut. Utanför ICA satt det två till titta-på-mig tjejer (svart äckligt hår med 4cm utväxt och kajal långt ner på kinderna) och drack cider. Hur kul är det att sitta utanför en mataffär en fredagskväll när man är 13? Varför är dom inte hemma? Och framförallt, vad gör dom på ICA? Okej, jag är väldigt uttråkad nu, det märks. Kanske bryr mig för att jag är övertrött. Lämnar det nu.

Jag fick så dåligt samvete för att jag inte åkte in till stan, att jag var tvungen att köpa något till adam. Han kommer säkert tycka att jag är knäpp, för det är helt ovärt. Men bara för att typ =) vi ska ses imorgon <3

Helt ovärt inlägg. Men vad gör man inte för att fördriva tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0