chillz

Puss på att vädret har varit så grymt skönt idag, allt går så mycket lättare då. Vill även pussa på bussen imorse som var halvfull så jag fick sitta bredvid sandra. bra, bara bra saker idag!

Försökte pilla med emelies nya skrivare förut.. Man kan tro att den hade eget liv, men jag fick en utskrift !! (!) SKITBRA, goodie! Fikade och kollade på youtube med henne. Det var längesen sist, så det var mysigt. Bästa syster <3


Någon som orkar söka jobb åt mig?
Är lite för seg för att det ska hända något. Kommer stå helt utan pengar i sommar. Kul när vi åker till Göteborg .. Då ska jag leva på vatten och nudlar. Mhh, lutar åt det.

Nu längtar jag efter england : >


I'm yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0