bevis

emubox cod säger:

när får jag låna din lägenhet?

Emil säger:

höhö

Emil säger:

inga fester o inga sexuella övningar....

emubox cod säger:

men alla vet att ungdomar enbart vill låna lägenheter till 1.fester 2.sexuella övningar och 3.sabotage

Emil säger:

just d


-----

emubox cod säger:

men vadå? nu får du va lite schysst. jag har gett dig typ 4 år av mitt liv!


----
Emil säger:

du får låna lägenheten när du vill om du fixar kortet först

emubox cod säger:

NEJ?

Emil säger:

jo

emubox cod säger:

deal

Bara ett bevis på att jag faktist har en lägenhet senare i livet att festa sönder. OM jag fixar ett körkort.
HAHA. Det gjorde min dag


Kommentarer
Postat av: Jossan

yees :D

2008-02-26 @ 22:09:23
URL: http://findthemfwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0