fredagar <3

I fredags blev det förfestande hos sofie. Och jag kladdade nagellack överallt as usual.. Men eftersom sofie är supergirl så fick hon bort fläckarna jag råkade kladda ut på deras fina bord. Jag och tilde åkte buss in till stan och blev bekanta med två guys. Sen blev det chips i hennes säng och sen krogen. Inte så charmig utgång kanske, då det visade sig att killarna på bussen va dammstalare, det snöregnade och jag var trött. men mitt sällskap var <3

Igår skulle jag julhandla, så jag drog med björkis till örebro. Och jag hittade NOLL. Eller jo, hittade en present till sandra (som fyllde år i november, aaah jag är sämst). Och på kvällen testade jag Home betan. Det var okej.. Som sims fast lite coolare. He he he.. Och idag har jag pluggat hela dagen och kommit typ 5cm på en 2km lång uppsats. Får ta upp det arbetet lite senare (eller imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0