mitt jävla 2008

Tog av sandra p bara för att jag är uttråkad (och stressad)
Gråter av tanken på att sofie och jag inte kommer ses ikväll
Första gången på 5 år, ILY<3

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick på Iron maiden och köpte ps3 för pappas pengar

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nahe

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hoppas inte lulz

4. Dog någon som stod dig nära?
Ingen

5. Vilka länder besökte du?
ENGLAND <3

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Utomlands med sofie (och ev andra)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

jag är tjatig, men maiden hehu

8. Vad var din största framgång 2008?
extrajobb, under 70 000 på cod och annat ovärt. ingen jävla blondinbella här inte

9. Största misstaget?
skolavslutningen och att jag sårade någon jag verkligen tycker om

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nää


11. Bästa köpet?
ps3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
alkohol och mina jävla chips : (

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mmmhm

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Aces high och bleeding love
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
äckligt ledsen i början av året. Det har gått över till en del nu, om man bortser ångesten en dag varannan månad

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Konserter eller en festival thnx

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat och dummat mig

18. Hur tillbringade du julen?
Familjen + farmor och farfar + maria och emil

19. Blev du kär i år?
I maiden

20. Hur många one night stands?
tror inte på sex innan man är gift

21. Favoritprogram på TV?

UNGA MÖDRAR (ska gifta mig och skaffa fem barn 2009)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
människan borde dödas, ännu värre - skjutas
+ jobbiga barn/kunder

23. Bästa boken du läste i år?
Läste om linas kvällsbok typ 3 gånger

24. Största musikaliska upptäckten?
ingen koll

25. Något du önskade dig och fick?
kanske

26. Något du önskade dig men inte fick?
JA, vart är min 50" TV?

27. Årets bästa film?
green street (eftersom jag såg den i år..?)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
åt piggelin

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mmh

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mindre grönt, mer rock och ljusare hår

31. Vad fick dig att må bra?
england

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
 

33. Vem saknade du?
sandra har jag saknat många gånger det här året

34. De bästa nya människorna du träffade?
Janick hehu, eller klassflickorna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0