eller bite to break some skin

Heh. Lugnaste helgen på länge. Igår blev det middag och bio med brorn och lite halventusiastiskt spelade farmåt natten. Idag har jag workat gärnet nere på ICA. Sjukt mycket folk, och det var rekordmånga efterblivna (som inte kan knappa in koden och ok.. hur svårt ska det vara?).. Kom hem och råsomnade på soffan, vaknade efter två timmar och då var huset helt övergivet (skriva en lapp är tydligen överskattat?).. Som tur är har jag en världsbra syster som hämtade mig och nu sitter jag hos henne och myser. Pyntat hennes minigran och nu ska jag bättra på valkarna än aning med chips och dipp. Måste ladda upp psykiskt för jobbpasset imorgon. Fick även två charmiga julklappar av icaälsklingarna. iluv'em

Tillägg är att jag saknar sofie. och att jag saknade tjejorna igår.
Nu inleder jag fatkidprocessen
/Leg0blondin  

Kommentarer
Postat av: Mito

haha, ser att smeknamnet jag gav dig börjat fastna ;)

2008-12-21 @ 02:41:00
URL: http://giacomito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0