bit i nacken

Och nu är det torsdag. Kom aldrig iväg till skolan, kunde tydligen inte förmå mig själv att gå upp igår. Så jag vaknade elva och tog bussen hem istället he he he. Två dagar kvar sen har jag nästan lov. Ångrar lite att jag tackade ja till helgjobb både lördag och söndag.. Är ledig måndag, tisdag iallafall, sen jobb julafton. Kommer gråta veckan ut, men vad lyckligt det kommer bli med lönen sen.

Och puss på att jag fick åka buss med sandra imorse. Även fast jag var helt OFF (gråtig för trötthet, mörker + kyla) så var närvaron charm (och att hon trängde sig före cpungen i busskön och fixade plats åt mig <3 Kan vara för att jag inte åkt morgonbuss på fem veckor, har tappat alla trängasigföre- och stridasigtillenplatsskills. Sandra blev min krigare)

Nää, nu pmsar jossan om UF. Nu ska jag arbeta (eller bara bita henne i nacken)
pussas

(och emil är ett cp, och jag önskar mig en back smirnoff i julklapp, eller.. ah. fixa)

Kommentarer
Postat av: Mito

lol, smirnoff!

2008-12-18 @ 18:45:25
URL: http://giacomito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0