Mindfucking

Idag har jag blivit skuren av två frimärkshäften. Djupt  och mysigt fingararna. Så pass illa att skinnet delar sig när jag spelar. Därför ger jag upp spel ikväll och ägnar min fritid åt att lyssna på zz top och klappa mitt nya pet. Jobba gick sådär. Kändes okej de fyra första timmarna, och de fyra sista timmarna frontade jag varor som jag redan frontat fjorton gånger.

Imorgon funderar jag på att gå upp så pass tidigt att jag hinner se när sandra cyklar förbi med paraply. Min lediga dag, men det är värt att få se någon cykla med paraply! Ahaha.

Och sandra my dear. Låt mig låna ditt knogjärn. Är i behov
Och ge mig den 25:e och lön, som betyder headset och mobil

Jag lovar att sjunga


Kommentarer
Postat av: sofie

skolan börjar den 25:e, så tyst

2008-08-13 @ 08:56:16
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0