headshot

Jag vägrar läsa engelska med EL trean. Seriöst. Det funkar inte, det funkar VERKLIGEN inte. Vet precis hur dampiga el kan vara. Jävla cpskola som drar ut fel schema. Känns som att någon borde straffas. Och nu ska man behöva gå till kuratorn om man är hemma för mycket? HAA, kul liv. Jag kommer bo hos denna dam med standardfrasen "vill du prata om det?". Nej du tanten, jag vill inte prata om det. Jag vill att ni sätter mig i rätt engelska. Är det för mycket begärt?

Jobbet ringde och ville ha mig,. Jag tackade nej till ett pass, men fick ett killerpass om två veckor. Antagligen hela helgen. Kan ju inte beskriva hur skönt det känns. Jag älskar pengar och pengar älskar mig. Så enkelt det kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0