Re, spect, walk! (What did you say?)

Oooh vad jag älskar att vara ledig. Och ICA älskar mig, eftersom dom ringde och fick mig att vakna ur min trevliga sömn. Kände mig lite busig though (eller mer förjävla trött på att jobba), så jag svarade aldrig. HAH! Istället för att fördriva tiden där, så har jag varit med sofie och kollat på film. Underbart mysigt. Men att det alltid ska vara motvind när jag cyklar? Vem ska dö? Och att det ska vara så sjukt mycket skit på vägen när man cyklar med öl? Den lär ju inte gå att dricka nu. Värt.

Och nu har jag busskort också. Man kan typ säga att det är som suicide att frivilligt gå och hämta skiten som ska ta mig till skolan ett år till. Uncool. Ska försöka åka hem på det imorgon, efter att jag träffat eston och samtalat telefoni. Nu ska jag till emelie och ta hand om henne. Alltså ligga i hennes soffa och äta av allt hon har. Trevligt!

/killerbox

Kommentarer
Postat av: sara nordén

öh! kan man hämta busskorten nu?

vafan? får man papper på det eller? eller ska man bara gå dit liksom?

2008-08-18 @ 20:13:21
URL: http://saranorden.blogg.se/
Postat av: sofie

tack för att jag får låna xD vi kan ha mycket skoj med den;)

2008-08-20 @ 08:41:23
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0