oh hot damn

Haha, nej. Jag är inte bäst på fest. Jag är värst på fest. Iallafall bäst på att må dåligt. Det lät ju.. värt? Eh skitsamma. Köpte mobil igår. Har redan ångest. Hela skiten är ju touch, och det fattade jag inte när jag köpte den, utan när jag kom hem. Jävla jobbmobil med tillhörande gaystick. Precis vad jag behövde right? Slänga ett par tusen på en mobil som ger mig ångest. Lyckad_tjej_90

Naah. Om man kanske skulle sätta sig och skriva lite engelska. Om hur man är med i en mordbrand. Charmigt ämne. Gör jag det ikväll blir jag ju nästan ledig på tisdag och ledighet is the shit i mitt liv. Spela ska jag hinna med också, bara för att vara lite hardcore.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0