one final war

Ryssland ligger i krig med något land jag inte kommer ihåg namnet på. Så insatt är jag. Jobbigt att maiden ska spela sin sista konsert i ryssland. Vore jag landet-utan-namn så skulle jag lätt bomba deras konsert, men tanke på hur sjukt mycket folk det är på samma ställe. Ja, ungefär något sånt drömde jag. Så please maiden, dö inte.

Anyway så funderar jag på att skicka ner alla svenska cpn som måns, ola, EMD and so on, precis där det krigas som mest. För måste jag höra deras bögiga sånger igen så får jag en psykos.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men erkänn lilla kusin, att du är hemligt förälskade i grabbarna EMD?? Moooahhaaa

Puss på rej!

2008-08-15 @ 11:39:26
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0