I'll rip it out of you

Måste verkligen städa idag. Insåg imorse att det inte funkar att ha halva garderoben på golvet. Allt försvinner. Ett par jeans är helt lost. Whaaaat? Ge tillbaka! Om jag städar kanske jag återfinner dem. Tvspel brukar jag också kunna hitta. Eller öl. Fast jag hittar nog det mesta när jag tänker efter.

Nu ska jag dra ner ett par album och sen börja städningen. Sen träffa bby och köpa sladdar. Bara för att vi är så tekniska. Och funkar inte skiten kan vi ju alltid strypa folk med den. Inget elakt menat. Men.. alla förtjänar att dö today

Kommentarer
Postat av: sofie

men vi kan köpa två, för dom är ju så billiga, så kan vi ha en till datorn o en för strypning ;D

2008-08-20 @ 14:28:34
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0