Blame it on the weather, But I'm a mess

Kom precis hem från sandra. Vi har tjockat after eight tårta och pillat med hennes smycken, provat skor och pratat pojkvän-minnen. Jag saknar henne. Saknar allt det där vi gjorde när vi var små. Iallafall allt innan gymnasiet. Nu åker vi mest buss tillsammans. Knappt det. Ändring på det tack, så en inplanerad stockholmsresa ligger framför oss nu. Det ser jag verkligen fram till.

För även om vi inte ses så ofta längre, och kanske inte pratar på väldigt länge,
så är hon fortfarande min sandra som jag älskar väldigt mycket


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi måste ändra på att vi inte träffas så mycket! För jag saknar dig massor. Jag längtar massor tills vi ska åka till stockholm och köpa massa snygging kläder och smycken (y). Vi ska vara mer framöver, det måste vi<3 Älskar dig Malle. Du är bäst

/sandra

2008-08-05 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0