v v v

Har kommit fram till att folk nog läser min blogg för att jag klagar hela tiden. Kanske är kul att läsa om min vansinnigt värdelösa vardag (vvv höhö). Mina helger är dock oftast helt okej. Ja. Men för alla som älskar att höra mig klaga så kan jag glädja er idag med. Inget går som jag vill. Jag gör inte det jag borde, har inte dragit på mig kläder än. Och klockan är runt halv sju. Jag känner mig ganska lyckad. Pappa undrade om jag kanske kunde flytta mig lite från datorn, jag gav honom onda ögat och han slutade tjata. Hörde honom viska något i stil med "Du kanske kan städa lite.. någonstans.." Då gav jag honom onda ögat gånger 10 och då blev han tyst. MEN, jag ska faktiskt röra mig bort nu, mot tv-spelens värld. Inte mycket till liv kanske. Men jag har inget liv.

Snart valborg och jag har människor att övertala. GÖR SOM JAG VILL eller lev som oälskade puckoungar forever. Ska tilläggas att det är killar som ska övertalas. Det svaga könet = Jag vinner. Ja, då var det löst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0