underoath

Normalt att älska söndagar? Nej, verkligen inte. Men den här har varit förjävla nice. Så nu kanske jag kan vara på bra humör imorgon, även fast det är hormåndag. Tänkte bjuda in mig själv på fika hos Emil också. Han fyller ju faktiskt 25, men han får ingenting. För jag är ELAK

Nu kanske man skulle orka läsa lite Organisation. Och ni som läst den kursen borde förstå hur insane jävla tråkigt den är. Jag bryr mig 0% om hur man fungerar bra i stora grupper. För jag deltar aldrig i stora grupper. Naej fifan. Låter roligare att spendera min tid framför parlamentet och ha sofie på telefon för lite drygsnack. Och jag vill att sandra ska skicka bilderna vi tog imorse. Och adam kommer hem ikväll. Hoppas han hade det bra, den lille bitchen : >

mkei. nu blir det underoath and so on

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0