Till alla fans

Allt för dig Jossan <3

Om dig
1. Hur gammal är du ? -
17
2. Hur lång är du ? - 169-170 kanske
3. Vart bor du ? - Vingåker
4. Är du nöjd med ditt rum? - Det är väldigt vitt och har en viss charm. Så ah

Sex
1. Är du oskuld ? -
Inte
2. Har du pojk/flickvän ? - Jaa
3. Brukar du ofta ha sex ? - Ständigt och hela tiden
4. Har du haft sex mer än 20 gånger? - Jaa-a
5. Har du ätit något som legat på någon annans kropp? - Haha, ah fifan
6. Har du haft sex på en offentlig plats? - Det kan man säga.

Godis
1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan ? -
Pappa får betala :>
2. Tycker du om lakrits ? - Pure love
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll ? - Haha, jo
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll ? - Naej

Fest!
1. Ungefär hur ofta festar du per halvår ? -
Men det beror på.
2. Vilken är den bästa drinken ? -Drink? Jag dricker nästan bara öl. Har man råd med drinkar ever?
3. Har du ens varit full ? - Jomen visst
4. Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan? - Alltså, jag är alltid dryg. Men jag blir nog drygare
5. Vem anser du vara party kungen/drottningen ? - Typ ingen koll

Vänner
1. Vem är snyggast i din klass/ditt jobb ? - Rosén och jag är ALLTID snyggast
2. Vilken av dina vänner har vackrast röst ? - Enis porrljud är kung
3. Vilken av dina vänner har bäst humor ? Sofie och jag har dryghumorn. Bäst!
4. Vem skulle du vilja hångla med för en kväll? ROONEY IS THE MAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0