skewl

Organisation & ledarskap kvar och sen hem. Ska försöka tvinga mig på sandra så jag får lite sällskap. Har ingen vidare lust att sitta ensam hemma. Kanske kan dra lite Guitar Hero eller Global. Ja, jag måste spela global. Hoppas jag får låna det, det skulle verkligen vara värt. 

Ganska okej i skolan idag. Kom vid halv tolv, sen har jag bara två lektioner. Och vi har bitchat jesper satan. Han trodde seriöst att jag träffat Rooney i London. HAHA, det var verkligen charm! Sen har jag ritat med spritpenna på robin. Han uppskattade resultatet, litelitelite. Och jag och jossan har köpt glass av ett mongo. Dock ingen piggelin this time, för stället är helt cp och har ingen piggelin.

fuck you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0