puss

Igår var det ganska chill i skolan. Tror att allt känns lite lättare när det är fint väder. Jag och enis gick hem tillsammans och jag drog några vändor cod innan adm kom. Sen spenderade jag ungefär 14timmar på att höra hur fantastiskt bra arsenal spelade och vi skulle kolla i någon arsenal tidning och kolla på alla arsenal tröjor han köpt and so on. Haha. Sen GICK vi till emil och fikade en stund (enbart cpbarn där, speciellt min hoe till bror) och GICK hem. Det är charm att gå när det är fint väder och kväll.

Idag har jag hunnit med att bitcha adam på morgonen (alltid så trevlig när jag är trött, förstår inte), haft världens sämsta idrottslektion, grejat sommarjobb och solat. Är förjävla nöjd med sommarjobbet. Mh, och nu ska jag snart dra ut på en liten promenad med mami. Sen måste jag plugga. badass mycket

puss överallt I say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0