Paradise city

Ja. Mysigt i söndags med min babe. Och vi fick sällskap i typ en timme av fyra busgrabbar. Och vad dom jävlades. Men vi jävlades tio gånger värre tillbaka. EHE! : )

Idag är en bra dag. Morgonen var mysig, svenskan gick fort och killarna var inte alltför sexistiska (eh pass), jag blev tilltalad av några söta damer vid bussen, jag åkte hem tidigt och jag har solat. I den riktiga solen, FÖRSTA APRIL! Jag har till och med fått linjer (eftersom jag satt i BIKINI). Idag älskar jag Sverige.

Nu tänker jag sätta mig i solen igen, lyssna på Guns och tänka på förra sommaren när jag och adam släpade ut tv-spel och tv utomhus. Fifan vad chillz


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0