Nighty

Nu har jag städat klart, och satan i gatan vad snyggt det blev. Nästan så man skulle passa på att bjuda in lite folk för att få en liten klapp på huvudet. Någon frivillig?

Har även hunnit med att träna. Ja, sedär! Matilda har tränat, hantlat och fixat. Värt ett pris! Det bästa var att jag inte blev sådär svintrött. BRA SKIT! Nu kommer alla kunna ta på mina muskler imorgon. Drog även i mig en cola efter att jag duschat och nu sitter jag här. Och jag har inte pluggat. För jag är en hemsk människa, som sviker min lärare. Och ENGÄRDE har inte heller pluggat. Vi lär ju få leva på socialbidrag.

Men nu ska jag fixa håret, ringa ädm (skryta lite om riktiga muskler) och plugga.
Ja, det kommer nog bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0