Mitt london

Nu ska jag göra hela världen glad och berätta om England. Väldigt kort blir det, eftersom jag knappt kommer ihåg hälften av det vi gjorde. Men vi kör på det

Fredag: Vi åkte flygplan. Bara det liksom, helt mysigt. Emelie kladdade ner min mp3 och jag fick läsa Game Reactor (som jag längtat efter). Vi kom fram och massa puss och kram på släktingar. Sen somnade jag ganska stenhårt.

Lördag: Shopping! Hej och hå, vad vi älskar london. Handlade dock bara sånt som säkert finns i sverige, men uhuh, typ mycket billigare i London. Bra skit! Fick ett busskort också. Sen så kollade vi på film på kvällen kanske.

Söndag: Snö. Det var snö på morgonen. Men det blev massa fint väder lite senare, så vi drog ut med bilen och kollade runt lite. Mycket trevliga byggnader. Mycket trevliga människor. Mycket älskvärt london

Måndag: Lunch på Jamie Olivers Fifteen. Det var fint och kändes helt lyx. God mat, GOD efterrätt. Fast jag maspulade godis när vi kom hem (eftersom jag var lite "sugen"). Sen kanske vi var ute och gick? Minnet sviker lite där.

Tisdag: Vi var på världens bästa museum. Royal Air Force. Jag älskarälskarälskar det. SÅ jag lekte lite call of duty mellan alla plan och körde lite spifire (och lyssnade på maiden och försökte få pappa att köpa en flygoverall till mig). Gick sådär. Men lätt värt. Andra gången jag var där. KUL!

Onsdag: Camden. Vi älskar camden. Skit stor marknad, med sjukt mycket punkare. Helt insane. Så jävla ballt, jag ska bo där. Jotack. Hittade fetaste halsbandet, MEN det var lite för dyrt. Synd. Men åk till camden med mig

Torsdag: madame tussauds. Det var cool. Träffade tre nya pojkvänner. Spiderman, Rooney och Hitler är numera mina babes. Lite konkurrens har ingen dött av. Men jag tror att Rooney ligger bäst till, bara för att jävlas med alla Arsenalfans. HÖHÖ. Var sedan ute och gick RUNT HELA STADEN (kändes det som) i klackskor. Shoot to kill vad ont jag hade i fötterna efteråt. Men hey, jag är en killer. Men vi gick typ över en mil.

Fredag: Pack in i bil. Sen bilkö till flyplatsen. Sen springa och leta efter rätt gate. Sen flyga lite (trodde att vi skulle dö ett tag). Sen sverige. SEN HEM.

Kan tilläggas att jag blivit raggad på (av en indier, charmigt) och att jag vill bo i london.
pusz


Kommentarer
Postat av: sofie

ja vad ska man säga xD LÖW kanske, hoppas du hade roligt! men jag kan inte koncentrera mig på annat än den där bilden!!

2008-04-02 @ 18:53:46
URL: http://neverdidipretendtofall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0