Lek med barbie och en jävla karaktär

Ja. Ett litet ryck i mig själv. Jag känner för att borsta barbiehår. Och hur gammal är jag? Ja precis. Men det skulle vara riktigt roligt att få dressa och borsta och välja vem barbie ska ha sex med. Kommer ihåg att jag och sandra tyckte det var riktigt roligt att göra henne slampig och lesbisk. HAH

Annars då? Har hunnit med en jobbigt stor redovisning inför TRE klasser + en hög med lärare. Men är ganska nöjd med mig själv, tog mer text än vad jag skulle. Men för det fick jag en klassfest av Kim. Nu har han lovat. BRA! Och jag har inte packat upp ps3 än. Karaktär? Ja. Eller så var det vetskapen om att jag skulle skolkat idag OM jag kopplat in det. Så duktig flicka. Nötte lite killzone igår istället, gick bra det med. Även fast det är segast i sverige.

Nu ska jag grilla med min bror. Kommer antagligen gå skit. Men hey, jag är ledig resten av veckan. Inget kan förstöra det. PUSS

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0