Jag önskar mina högtalare all död

Ja verkligen. Köp ett par nya datorhögtalare åt mig som inte är lagg. Det skulle göra mig så mycket gladare än vad jag redan är. Hoppade över första lektionen imorse. Mådde illa och hade ont i magen, så jag slängde mig framför lite animal planet och sjukanmälde mig. MEN duktig som jag är åkte jag in till svenskan och tog de bilder som behövdes, fast jag åkte hem en timme tidigare.

Varit ute sen jag kom hem. Legat på mage i solen och pluggat satan till provet imorgon. Känns bra, och gullesandra ska hjälpa mig med RAT-triangeln också. Det är väldigt bra skit att hon ställer upp. Blir en promenad på det också, CHILLZ. Imorgon åker ett av mina kids till spanien. Vem ska jag mobba nu? VA!? Det kommer bli så jobbigt tomt och vem ska jag slå på? Men jag önskar dig all lycka där. För när du kommer hem igen kommer du vara forever utstött eller utbytt. 

Ska föreslå en liten date med sofie nästa vecka. Typ tjocka i sig lite sallad och dricka x antal liter lättdryck. För jag saknar det lilla krullet, my darlin'. ÄT SALLAD MED MIG NÄSTA VECKA . PUSS bebz  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0