Intro mixdown

Man skulle kunna säga att jag gråter av utmattning. Har städat rummet sedan halv ett, och NU - fem timmar senare - börjar det se acceptabelt ut. Fast jag pausade dock ett tag. Ett ganska långt tag, för det kändes mer chillz att ligga i sängen. Men jag är inte klar med rummet än, och jag måste plugga. Sug fyfan.

Underoath har varit till stor hjälp idag, bra skit att städa till. Eller att göra allt till. Senare ska jag spela Burnout (Alltid lika kul att hitta tv-spel under alla kläder) och TRÄNA. Herremingud, JAG ska TRÄNA. Mamma har tjatat hela dagen, så jag ska försöka göra något som innefattar att röra på sig. Och det gör jag aldrig, med undantag för en grej. Ehe

Och jag finns alltid här för dig, du är världens bästa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0