into oblivion

Hur lost känner jag mig idag på en skala? Typ nio av tio. Jag har massor att plugga, jag har ett rum som måste städas, jag har en dator som kommer lagga ihjäl om jag inte fixar diskarna, jag har ett humör som ligger ganska lågt. Det som jag faktiskt inte har idag är bakfylla. Tack! Men grejen är den, att när jag har för mycket att göra, blir jag handlingsförlamad. Kul, men jag MÅSTE plugga.

Ikväll ska jag ta det chillz. Skulle ha åkt in till stan, men har för mycket att göra nu. Behöver lite ensamtid också. Men ikväll ska jag umgås med mamma och pappa. Det behöver jag lite. Sen ska jag försöka somna lite tigare ikväll. Somnade runt tre inatt, för att något djur/barn/människa/mongo tyckte det var roligt att skrika utanför mitt rum. Tack så jävla mycket. Headshot på dig.

Men igår hade jag kul. Det uppskattades verkligen. Roligast var när vi intog dansgolvet när alla bitches åkt. Det bara är så. Vi från vingåker är kiiings


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag ska ge dig en sniper !

2008-04-06 @ 21:17:35
URL: http://findthemfwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0