I'm a fake

Att gå upp tidigt på helger är inte min starka sida. Fast idag var det ganska lätt med tanke på att jag knappt kan andas. Hann duscha, äta, sminka och klä på mig - allt innan klockan elva. Pris! Nu väntar jag på att sis and the kid ska komma och fika, efter det tänkte jag spela bort några timmar av mitt liv. Hinner typ spela en halv. YEW

Är ganska opepp på fest ikväll, kan vara för att det känns som lite feber är på ingång. Men nu när vi köpt present och allt måste jag med. Känns säkert lite bättre sen när jag sitter hos sofiebaby och drar på lite musik. VÅR musik, inget fjoll här inte. Min söta fader hämtar oss ikväll, TACK. Har 0% pengar att slänga ut på taxi och nattbussar går det antagligen inte.

Och jag hoppas att arsenal vinner senare. Så björken kan glädjas lite av att vara i världens bästa stad. Och jag hoppas verkligen att han äter walkers, annars är han seg i huvudet. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0