heejt

Jag hatar ballerinaskor. Jag hatar att det regnar och jag hatar att jag är själsligt trött på att hata. Och det är uncool att vara så blöt om fötterna. Jag tycker inte om det, naej. Insåg att det finns 200fula bilder på mig som enis tagit. Han kommer kunna lägga ut en fulbild om dagen. Det är också uncool. Jag har iallafall två nya nagellack, en ny Game reactor att älska och chips. Jag har inte den finaste guiden i världen som handlar om call of duty modern warfare. Jag har fortfarande inget ps3. Men jag har ett okej ps2 med några okej spel. Och så har jag en dator som laggar. Och jag har en mamma och en pappa som sitter och kollar på ett horprogram. Anyway, så ska jag också kolla. För jag har nog inget mer att klaga på.

puss på överarm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0