Hål och shopping

Jamen kul med hål i tre timmar? Man känner verkligen glädjen. Not really, men jag och tysken sitter här. Det är trevligt. 

Blir en trevlig tripp till norrköping med josh imorgon. Ska finally köpa adidaströjan OCH (nu jävlar) ska jag hitta jeans. Hittar jag inte jeans imorgon tänker jag i all framtid 1. gå i mina trasiga cheap 2. bara gå i leggings (alltså alla månader om året) eller 3. Bli nudist
Jag hoppas att jag hittar jeans. Badbadbad.

Nu ska jag dra ner på storstan och kolla saldot. Och äta. Och bara längta efter 15:45, för då är det hejdå skola, en dag kvar till helg, och så är vi nära carlis 18års fest. Och carl satt jag med på bussen idag. Haha, det var charm.

Nu påminner jag alla i hela världen:
UNGA MÖDRAR IKVÄLL PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0