fight for your right to party

Ledig idag. Träffat sofie och ätit piggelin. Valborg imorgon. Hm, bra. Lägger in en snygg bild om min dag. Det stora svarta är en tv med cod i - kopplat till ps3. Sen en rödhårig jag? Eller ja, någon rödhårig som hatar länstrafiken (jag hatar länstrafiken, går NOLL nattbussar imorgon. Men är liksom gulhårig). En kanin är med också. Ja, snyggt värre. Sen är det en sol med en stjärna över. Betyder typ att det varit massa sol idag, men snart är det natt. Sen ett ganska schysst rutmönster. Det går till alla idioter. Jag är efterbliven idag, men still - I just love paint

Nu ska jag till emelie och låna kläder. Kysses

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0