ahmahgadh

Jag har märkt att barn inte gillar mig. Emelie var här med ett litet litet minikid. Och den tyckte inte om mig. Varför? Jag bjöd ju in den på mitt rum och lät den hålla i en tändare. Den borde tycka att jag är söt och snäll och allt bra. Istället tyckte hon att pappa var bäst i världen. Alla fick kramar förutom jag (fast det gör inget, barn betyder magsjuka). Sen följde jag med emelie för att lämna hem den, och fick inte ens ett hej då.

Det har gått dåligt för mig nu. Slösat ytterligare 100 spänn på alkohol som försvinner på en gång. Jag har tejpat 25 paket åt E och då försvann bitar av nagellacket. Jag orkar knappt stå upp eftersom det känns som att jag sla dö av feber och jag har inte ätit.

Och puss på fan vad jag tycker om
Nu ska jag "festa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0